Ez már a huszadik olyan közbeszerzés volt, amit az "állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására" írtak ki, és amelyek eredményeként az országot ellepték az először kék hátterű, később Soros György arcképével díszített, majd pedig a stockfotókat használó plakátok - olvasható a portálon. (A vonatkozó keretszerződést itt találja.)
A mostani hatmilliárdból vélhetően a koronavírussal kapcsolatos tájékoztatókat és a kormányzat gazdaságélénkítőnek szánt, legalábbis akként kommunikált intézkedéseit - például a 13. havi nyugdíj "visszaépítését" - népszerűsítő plakátokat, illetve egyéb hirdetéseket finanszírozzák. Biztosat azonban azért nem lehet mondani, mert Rogán Antal minisztériumát hiába kérték korábban többször is, hogy árulja el, melyik kampányt melyik közbeszerzésből fizették, ezt eddig a Miniszterelnöki Kabinetiroda nem tette meg.
A megbízást ezúttal is Balásy Gyula médiaügynökségei kapták. A minisztérium eddig - az opciós részekkel együtt - 93,3 milliárd forintnyi szerződést kötött a plakátokról ismert kampányokra. Ezeket a megbízásokat pedig egy kivételével Balásy Gyula ügynökségei kapták.
Legolvasottabb

Újabb hétvégi rémálom a Balatonnál: szinte minden megtörtént, ami rosszul sülhet el

Lángol az iráni főváros egyik legnagyobb olajraktára

Megvan a fekete doboz, kiderül az utolsó 30 másodperc titka

Egy vagyont érhetnek ezek a telefonok, ha nálunk is lapul egy belőlük

Jobb, ha nem kapcsoljuk be a klímát ebben az esetben: sokkal többet árthat, mint használ

Véres indok: már a magyar bejelentés után két nappal Izrael bombázta Iránt

Pont ez a gép repült el a paksi atomerőmű felett – most már tudjuk, mi történt utána

Újabb gigarazzia készül: elárasztják az utakat a rendőrök, ezekre az autósokra csapnának le

Górcső alatt az orvosok: elképesztő dolgokat találtak az ellenőrök
