Ez már a huszadik olyan közbeszerzés volt, amit az "állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására" írtak ki, és amelyek eredményeként az országot ellepték az először kék hátterű, később Soros György arcképével díszített, majd pedig a stockfotókat használó plakátok - olvasható a portálon. (A vonatkozó keretszerződést itt találja.)
A mostani hatmilliárdból vélhetően a koronavírussal kapcsolatos tájékoztatókat és a kormányzat gazdaságélénkítőnek szánt, legalábbis akként kommunikált intézkedéseit - például a 13. havi nyugdíj "visszaépítését" - népszerűsítő plakátokat, illetve egyéb hirdetéseket finanszírozzák. Biztosat azonban azért nem lehet mondani, mert Rogán Antal minisztériumát hiába kérték korábban többször is, hogy árulja el, melyik kampányt melyik közbeszerzésből fizették, ezt eddig a Miniszterelnöki Kabinetiroda nem tette meg.
A megbízást ezúttal is Balásy Gyula médiaügynökségei kapták. A minisztérium eddig - az opciós részekkel együtt - 93,3 milliárd forintnyi szerződést kötött a plakátokról ismert kampányokra. Ezeket a megbízásokat pedig egy kivételével Balásy Gyula ügynökségei kapták.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Sikerülhet Orbán Viktor mesterterve: drámai folyamatokat indítottak el a háttérben

Jön a hétvégi fizetős parkolás

Gyanúsan mozgolódnak az oroszok a hatalmas atomerőmű körül - visszavonhatatlannak tűnik amire készülnek

Mocskos titkot árult el egy buszvezető, ez tényleg undorító

Üzent az MVM azoknak, akik kiakadtak a rezsiszámlán

Feszült a pedagógusok hangulata, és a diákokon csattan az ostor

Titkos műveletre figyelmeztet az OTP, veszélyben az ügyfelek pénze

Van sajátunk: egy lépéssel közelebb kerültünk az energia-függetlenedéshez

Ha ez bejön, nyáron örömtáncot járhatnak az autósok
