A magyar székhelyű webáruházak 35 százalékának voltak külföldről érkező megrendelései 2015-ben. A növekedés okai között az euró/forint árfolyamot említhetjük, de a határon túli magyarok is célcsoportot jelentenek.
A magyar webshopoknak a környező országok jelenti a fókuszt, a magyarországi központtal működő webáruházak 28 százaléka gondolkodik nemzetközi terjeszkedésben - írja a lap.
Nagy nemzetközi cégek pedig magyar webshopot nyithatnak. A nemzetközi szinten is meghatározó, Magyarországon az eMag-ot is működtető Allegro-csoport felvásárlása a következő hónapok legfontosabb fejleménye lehet. Erre két nagy esélyest látni: az E-bay és az Ali Express lehet a befutó, ez pedig azt jelenti, hogy a következő években ezek az óriásszereplők is megjelenhetnek Magyarországon.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

A kormány 300 ezer tartalékosa 24 órát nem bírna a munkahelyén

Váratlan fordulat, nem lövik ki a magyar űrhajóst

Hamarosan nem postáz több számlát az MVM

Nagyon durván benéztük ezt a repülőrajtot

A műholdképek már a neten, elmarad a kormányinfó – Orbán Viktor ma lép az ügyben

Így égett el 100 milliárd forint az MNB-alapítvány luxuskalandjai során

Erősen szokatlan dolog történt Norvégiában, erre senki sem számított

Hiába a küzdelem: elúszott a pulykapénz és a nyugdíjasok juttatása is a patinás magyar vállalatnál

Még nehezebb lehet özvegyi nyugdíjhoz jutni, sokakra komoly szigor vár
