HoReCa-specifikus - vagyis a vendéglátást megcélzó - prémium üdítőital-márkát vezet be a Coca-Cola, amely országszerte mintegy négyszáz helyszínen lesz kapható. A Royal Bliss hazai debütálására alig egy évvel a spanyolországi bemutató után kerül sor, párhuzamosan az ausztriai, olaszországi és svájci bevezetéssel - olvasható a portálon.
A legújabb koktéltrendek által inspirált termékek megalkotása és tesztelése két éven át zajlott. A magyar piacon első körben hatféle ízváltozat - köztük egy teljesen cukormentes - lesz elérhető, nyáron pedig egy további variáns érkezik. A Royal Bliss palettáján egyebek közt több típusú tonik, valamint gyömbér, narancs, illetve citrom üdítőitalok találhatóak. A terméklistát itt találja.
A vállalat szerint a Royal Bliss brand fókuszában azok a fogyasztók állnak, akik a legújabb trendeket követik, mindig az egyedi élményeket kínáló szórakozóhelyeket, bárokat, éttermeket keresik.
Ezt a márkaüzenetet testesítette meg az Andrássy úti Il Bacio di Stile épületében megrendezett parti, ahol 600 meghívott vendég előtt Ódor András bartender, a márka nagykövete mutatta be a Royal Bliss koktélokat és long drinkeket.
A Coca-Cola legutóbb márciusban vezetett be új variánst hazánkban a Coca-Cola zero Lemont.
A kép forrása: The Coca-Cola Company
Legolvasottabb
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Utazási rémálom jön karácsonykor, sztrájkok miatt leáll fél Európa
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron