A vállalatnál tavaly nyáron önálló cégbe szervezték ki a gamer headseteket gyártó Sennheiser Communications A/S tevékenységét. Most befektetőket keres a fejhallgatókról és soundbarokról ismert fogyasztói üzletágához.
Az átalakítást a gyártó azzal indokolja, hogy egy külső partner bevonásával szeretné láthatóbbá tenni termékeit a kemény versenyt diktáló fogyasztói piacon, míg saját erőforrásait a profi eszközökre (pl. a Neumann mikrofonokra) és az üzleti kommunikációra összpontosítaná - olvasható a portálon.
Kapcsolódó
A cég akár a fogyasztói divízió teljes eladására is hajlandó lenne, amit megerősít, hogy nemrég a vállalat élén álló Sennheiser-fivérek is utaltak erre egy interjúban. A Handelsblattal folytatott beszélgetésben Andreas és Daniel Sennheiser úgy nyilatkoztak, hogy az átszervezés kapcsán "minden lehetőség nyitva áll".
Az interjúban az átszervezés okait sem rejtették véka alá, az egyik problémaként a ténylegesen vezeték nélküli megoldásokba való kései beszállásukat és az ebből következő lemaradást jelölve meg. A gyenge eladások miatt a vállalat tavaly világszerte 650 dolgozójától vált meg, jelenleg 2800 alkalmazottat foglalkoztat.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Volt NATO-tábornok: 2027-ben törhet ki a világháború, de már idén is nagy baj lehet

Rohamtempóban szállítják le az autókat, hogy elkerüljék a vámokat

Leválasztanak minket? Trump és Putyin kézfogása átrajzolhatja a geopolitikai határokat

Botrány, román hallgatók tömegei rövidítették meg a diákhitel központot

Trump-hatás? Óriási kaszában a korábbi demokrata-párti milliárdos

Érkezik az AUDI első e-autója, a jól ismert karikák nélkül

Kidobhatjuk elavult számítógépünket: íme a Microsoft rossz híre

Az osztrákok is készülhetnek a katonai szolgálatra, a németek jövőre már soroznak

Hét fantasztikus világörökségi emlék került veszélybe
