Az egyebek mellett a Corona, a Stella Artois és a Budweiser márkákat forgalmazó óriásvállalat kamat-, adófizetés és amortizáció előtti eredménye (EBITDA) 6,6 százalékkal, 4,99 milliárd dollárra emelkedett a március végével záródott három hónapban éves összevetésben, minimálisan felülmúlta a szakértők által várt 4,98 milliárd dollárt.
Az eredményjavuláshoz 160 millió dollárral járult hozzá az a megtakarítás, amit az ágazatbeli SABMiller 100 milliárd dolláros felvásárlásával ért el az Anheuser-Busch.
Kapcsolódó
A cég azzal számol, hogy második legnagyobb piacán, Brazíliában sikerül növelni az eladott sörmennyiséget a folyó negyedévben, és hogy a június közepétől csaknem egy hónapon át tartó labdarúgó világbajnokság jótékonyan hat eladásaira globálisan. (Továbbra is imádja a sört az emberiség.)
A kép forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni