Az Opel 2014-ben 1,076 millió autót adott el Európában, 35 ezerrel többet, mint egy évvel korábban. A márka piaci részesedése a 2013-ashoz képest 0,1 százalékponttal 5,74 százalékra emelkedett. Az Opel 14 év óta 2013-ban tudta először növelni piaci részesedését.
Peter Christian Küspert értékesítési igazgató szerdai tájékoztatása szerint az Opel tavaly több mint 15 piacon növelte eladásait. A legnagyobb mértékben Lengyelországban, ahol 42 százalékkal, valamint Írországban és Portugáliában, ahol 33, illetve 28 százalékkal több autót adott el, mint a megelőző évben.
A konszern egyik legfontosabb piacán, Oroszországban csökkentek az Opel eladásai tavaly, amit az értékesítési igazgató az autópiaci forgalom általános visszaesésének, a rubel gyengülésének és a lakosság csökkenő vásárlási hajlandóságának tulajdonított.
Legolvasottabb
Eltörölnék a Brexitet a munkáspártiak
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Hódít a magyarellenesség? Annyi a támogatójuk, hogy lazán tarolnának a román szélsőségesek, élükön Georgescuval
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna