Több mint egymillió vásárlója volt az idei Black Friday alatt a cseh webáruháznak, a Notinónak, amely az akció hetében napi közel 200 ezer megrendelést dolgozott fel.
A Budapesten két üzlettel rendelkező parfümöket és kozmetikai cikkeket árusító cég az év végi akciókon kívül naponta 100 ezer megrendelést kap - mondta Bartosz Klisz, a Notino kereskedelmi igazgatója a lengyel InnPoland lapnak.
A vállalat legnagyobb piaca egyébként Lengyelország, ahol közel egy tucat fizikai boltjuk van és folyamatosan bővítik a választékot helyi lengyel márkákkal. Emellett a cseh és a szlovák üzletek választéka például vény nélkül kapható gyógyszerekkel, étrend-kiegészítőkkel és "anya-gyermek" termékekkel egészültek ki.
Klisz a lapnak elmondta, 2020 novembere rekordidőszak a vállalat életében: értékesítésben mintegy 87 százalékos növekedést értek el az előző évhez képest annak ellenére, hogy Európa-szerte zárva voltak a boltjaik. Az idei évben további 30 százalékos forgalomnövekedést könyveltek el, amely bőven túlszárnyalta az eddigi éveket - fogalmazott.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Jön a következő Gondosóra-kör
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben