Az európai piacokon 2013-ban csökkent a kereslet, Kínában pedig nagyjából 200 millió eurónyi bevételtől esett el a Danone, mert egy másik cég hibás termékei miatt a kínai fogyasztók bizalmatlanná váltak bizonyos gyermekeknek szánt tejtermékekkel szemben. A Danone jelezte, hogy 2014-ben is kisebb eladásokra számítanak Európában, és csak az év második felében nőhet az értékesítés. Akkora várják a cégen belüli átszervezés végét, így a hatékonyság javulását.
Pierre-Andre Terisse pénzügyi igazgató szerint idén európai működésük erősítése, a fejlődő piacokon elért piaci jelenlétük növelése, és az ázsiai gyermekélelmiszer-ágazatuk fejlesztése lesz az elsődleges céljuk. A Danone tőkeügyletekkel és árfolyamváltozásokkal korrigált bevétele 2013-ban 21,29 milliárd euró volt, ez 4,8 százalékkal több a 2012-esnél.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Tovább dagad a botrány: több városban is eljutott a gyerekekhez a lárvákban úszó csokimikulás
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Felkavaró beszédet tartott a Nobel-díjátadó előtt Krasznahorkai László: a ma angyalai áldozatok, akiket a világ kegyetlensége tett tönkre
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Már nem készpénzt kérnek karácsonyra a fiatalok: megdöbbentő dolgot írnak helyette a kívánságlistára
Kiverte a biztosítékot a FIFA döntése: őrjöngenek a szurkolók és a vendéglátósok
Új utazási őrület söpör végig a világon: meglepően sokan próbálják ki
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés