Jasmin Bajiæ az Ex-Yu Aviation hírportálnak nyilatkozva ezt annak kapcsán mondta, hogy a kormány újra elindította a társaság privatizációját.
"A helyzet nem jó, mert nem tudunk növekedni. Szükségünk van egy beruházási ciklusra és az ehhez szükséges tőkére" - idézi a portál a vezetőt.
Kiemelte, hogy a Croatia Airlines nem megy csődbe, ha nem sikerül finanszírozó partner találnia, de ebben az esetben kénytelenek lennének járatok beszüntetni, és csökkenteni az üzemméretet.
Szerinte a horvát nemzeti légitársaság legnagyobb problémája az a veszteség, amelyet az elmúlt évek téli menetrendi időszakában felhalmoz. Különös módon pont akkor veszteségesek, amikor kisebb a verseny, ugyanakkor a társaság nyáron szállítja el utasai felét. Az üzemméretből fakadóan drágábban jutnak csak kerozinhoz, géphez és karbantartáshoz, mint a nagyobb versenytársaik.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Ilyen sem volt még, norovírus után nyomoz a rendőrség
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Bekebelezték a Financial Times-listás tanácsadócéget