Ebben egyebek között az játszott szerepet, hogy gyengén alakult vezető termékei, így a Barbie babák és a Fisher-Price játékok iránti kereslet.
A Hot Wheels autómodelleket is gyártó Mattel cég egyszeri tételek nélküli részvényarányos vesztesége 14 cent lett. Ez jóval meghaladta az elemzői várakozások átlagában szereplő 9 centet.
A Mattel bevétele az egy évvel korábbihoz képest 2 százalékkal 974,5 millió dollárra emelkedett, ami elmaradt a szakértők által várt 979,7 millió dollártól.
A Barbie babák eladása 5 százalékkal esett a június végével záródott három hónapban éves szinten, a 6 éves kor alatti korosztálynak szánt Fisher-Price játékok értékesítése pedig 3 százalékkal csökkent.
A Mattel versenytársa, a szintén amerikai Hasbro is a héten tette közzé negyedéves számait. A vállalat eladásai éves szinten 11 százalékkal, 972,5 millió dollárra emelkedtek a második negyedévben, elemzők előzetesen 974,2 millió dollárral számoltak. A Hasbro második negyedéves profitja azonban meghaladta a 45 centes elemzői várakozásokat: 67,7 millió dollár, részvényenként 53 cent volt a tavalyi év azonos időszakában elért 52,1 millió dollár, részvényarányosan 41 cent után.
Legolvasottabb
Döbbenetes mi derült ki a Covid-oltásokról, brutális mellékhatásokra figyelmeztetnek a szakértők
Bejelentés érkezett a SZÉP-kártyákról: őrült költési roham várható, az oka is kiderült
Megérkezett a friss mérés: így áll Orbán Viktor, színt vallottak az erdélyi magyarok
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Már csak néhány óra van hátra és minden megváltozik, jön a nagy fordulat
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Itt a vége: négyszáz év után lehúzzák a rolót, nem lehet többé levelet feladni a postán