A PSA és a Fiat Chrysler Automobiles egymás után kapja meg az egyesüléshez szükséges engedélyeket, a két cégcsoportból létrejövő szupervállalat, a Stellantis azonban csak akkor lehet életképes, ha működésének minden területét racionalizálja - olvasható a portálon.
Az 1925-ben alapított Chrysler hagyományosan a három nagy amerikai autógyártó (Ford, General Motors, Chrysler) egyike volt, de az elmúlt 22 évben nem találta a helyét: 1998-ban a Daimler vásárolta meg, majd miután 2007-ben ismét függetlenné vált, 2014-ben a Fiattal lépett fúzióra. Mindössze két típust (300 és Pacifica) forgalmaz, és azokat is csak Észak-Amerikában.
A portál szerint az egyesülés Európában is hozhat modellpaletta-ritkítást, üzembezárást.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Szorít az idő: csak pár napig válthatja be a nyugdíjas élelmiszer-utalványt, ha így járt
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat