A PSA és a Fiat Chrysler Automobiles egymás után kapja meg az egyesüléshez szükséges engedélyeket, a két cégcsoportból létrejövő szupervállalat, a Stellantis azonban csak akkor lehet életképes, ha működésének minden területét racionalizálja - olvasható a portálon.
Az 1925-ben alapított Chrysler hagyományosan a három nagy amerikai autógyártó (Ford, General Motors, Chrysler) egyike volt, de az elmúlt 22 évben nem találta a helyét: 1998-ban a Daimler vásárolta meg, majd miután 2007-ben ismét függetlenné vált, 2014-ben a Fiattal lépett fúzióra. Mindössze két típust (300 és Pacifica) forgalmaz, és azokat is csak Észak-Amerikában.
A portál szerint az egyesülés Európában is hozhat modellpaletta-ritkítást, üzembezárást.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy