Az autóipari csoport főbb márkái és tevékenységi körei alapján négy autonóm szervezeti egység köré szervezi át tevékenységét. Ezek a Renault, a Dacia, az Alpine és a New Mobility lesznek.
Az átszervezés célja, hogy a csoport a jövőben a tömegtermelésre való törekvésről az értékteremtésre és a nyereségesség növelésére helyezhesse át a hangsúlyt. Luca de Meo, az idén július eleje óta hivatalban lévő vezérigazgató megfogalmazása szerint konszern "eszerint rendezi át működése játékszabályait".
Kapcsolódó
Az új vezérigazgató bevallottan szakítani kíván elődje, Carlos Ghosn tömegtermelésre összpontosító politikájával. A Renault már korábban bejelentette, hogy kétmilliárd eurós költségmegtakarítási programot vezet be, melynek keretében 15 ezerrel csökkenti alkalmazottai számát az idén.
A Renault a tavalyi 970 millió első félévi nyereség után az idei első fél évben 7,29 milliárd eurós veszteséget könyvelt el, elsősorban a Nissan autógyárban tartott részesedése után.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Karácsony Gergely: Robbanás előtti állapotban van az önkormányzati szektor
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Újabb fejlemények a Szőlő utcai ügyben: még egy nevelőnőt meggyanúsítottak, az igazgatót ma letartóztathatják
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is