A lengyel hajógyárak elsősorban speciális feladatok ellátására szolgáló hajókat, valamint kompokat fognak gyártani. Nem az a terv, hogy a húsz vagy negyven évvel ezelőtti állapotában állítsák helyre a hajóépítő ipart, mert manapság az ömlesztett áruszállító teherhajók, konténerhajók és tankerek kilencven százalékát Dél-Koreában, Japánban és Kínában állítják elő - mutatott rá.
"A szczecini hajógyár ékes példája az előző kormány nyolc éve alatt folytatott üzletvesztéshez, csődhöz és tőkekivonáshoz vezető rablógazdálkodásnak. A dokkokat parkolókká alakították át, a portáldarukat fémhulladékként értékesítették" - jegyezte meg a miniszterelnök.
Kapcsolódó
Jelezte azt is, hogy a Szczecin-Swinoujscie kereskedelmi kikötő átrakó kapacitását is bővítik. Az északkeletre fekvő három kikötő, Gdansk, Gdynia és Sopot jó állapotban vannak - jegyezte meg, hozzátéve, hogy a világ legnagyobb teherhajóinak a fogadására is képes gdanski kikötő bővítési beruházása teljes lendülettel halad.
A lengyel kormány az északi kikötőkhöz hasonlóan fontos szerepet szán a balti-tengeri kikötőknek is - tette hozzá.
DeGiro
A hihetetlenül alacsony tarifák és az elégedett ügyfelek véleményei révén a DEGIRO a leggyorsabban növekvő bróker Európában. Regisztráljon, és fektessen be a DEGIRO biztonsági struktúráján keresztül.
Legolvasottabb
Már csak néhány óra van hátra és minden megváltozik, jön a nagy fordulat
Eltűnt a Balaton ikonikus pontja: a földdel tették egyenlővé
Borzasztó tragédia a Városligetben: meghalt Csudai Sándor fotóriporter
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Kegyetlen átverésre figyelmeztetnek: gyönyörű rendőrnők csábítanak
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük