A Wizz Air alapítója szerint a piaci szereplők nagyrészt ki tudják majd tölteni az így kieső kapacitást. "Az utolsó néhány hetet leszámítva nem gondoltam volna, hogy így áll le a Malév. Azt hittem, kész terv van egy új nemzeti légitársaság beindítására" - mondta a lapnak adott interjúban Váradi József.
Mint mondta, a Malév komoly tranzitforgalmat bonyolított, és a leállással ez eltűnt. Az átszálló szerepet más repülőterek veszik át, de a piac be fogja tölteni a kialakult kapacitáshiányt. Szerinte csak kismértékben és csak a tranzitforgalom vonatkozásában csökken a Liszt Ferenc-repülőtér jelentősége.
Arra a kérdésre, hogy miért nem hozták nyilvánosságra Oszkó Péter volt pénzügyminiszter pozícióját a társaságban, a vezérigazgató azt felelte, hogy soha nem jelentettek be új igazgatósági tagokat a nyilvánosságnak, a megfelelő hatóságoknál megtörtént a bejelentés. Váradi József elmondta, hogy Oszkó a Wizz Air Holding Plc. igazgatóságának tagja, jogilag nincs kapcsolatban a Wizz Air Hungary légitársasággal. Szakmai háttere, régiós tapasztalata, pénzügyi ismeretei alapján esett rá a választás.
A vezérigazgató azt mondta: a promóciós árak nem tarthatók fenn örökké, és a piac be fog állni egy egyensúlyi szintre.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Diplomáciai kinevezés kavarta fel az állóvizet: új minisztert emlegetnek, de a kormány nem bővült
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Magyarországra hozná a HIMARS-technológiát a 4iG
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Ez a magyar bank határidő előtt teljesítette az ATM-telepítési kötelezettségét