A napilap keddi számában olvasható interjúban Széles Gábor elmondta: a gyártáshoz rendelkezésükre áll a székesfehérvári telephely és a szükséges gyártóberendezések, ezért vállalni tudják a kormány felé is, hogy "egyegységnyi hazaihoz kétegységnyi exportot" tesznek hozzá.
Eszerint, ha Magyarországon évente ezer új autóbuszra lesz szükségük a szolgáltatóknak, még kétezer járművet exportra is el tudnak adni. Hozzátette: az Ikarus hagyományos exportpiacain várják az új termékeket.
Széles Gábor felidézte: az Ikarus székesfehérvári gyártókapacitása egykor évi hatezer busz volt, így nem lesz nehéz visszaállítani a gyártási fázisokat évi háromezerre. A gyártáshoz szükséges berendezések kihelyezése a csarnokokba elkezdődött, és várhatóan szeptember végére fejeződik be.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar