A tájékoztatás szerint az országos lefedettséggel rendelkező V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra fókuszál. A terveik szerint az év végéig a cég termékei Magyarország valamennyi településén elérhetők lesznek az értékesítési hálózatban, a V-Tel Pontokon.
Közölték: a 2016-ban alapított V-Telecom Hungary Kft. által irányított szakmai cégcsoport szolgáltatása több éves előkészületi munka után indult el. Az értékesítési pontok száma hamarosan 3000-re bővül országosan a cégcsoport tervei szerint, a szolgáltatásukat 150 ezer SIM-kártyával indították.
Minden kétezernél nagyobb lélekszámú településen elérhető lesz minimum egy V-Tel Pont, s arra törekszenek, hogy az év végéig az interneten keresztül is feltölthetővé váljanak kártyáik. A közlemény szint az új, országos lefedettségű szolgáltatás megjelenésével átrendeződések várhatók a telekommunikációs piacon. Az új márka logójában egy V-betű látható, a megállapodás alapján a V-Telecom Hungary megvásárolja a VRS Sport Group-tól a "V" logó használati jogát.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Már körvonalazódik a karácsonyi időjárás
Megvan a megállapodás, kiharcolták maguknak a fuvarozók
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött