Máth András 2003 óta számtalan, a kiadó print és digitális termékeit egyaránt érintő projekten és feladaton dolgozott. Aktív részese volt termék indításokhoz kapcsolódó piaci előzetes felméréseknek, vállalati stratégiaalkotásnak, kialakította a hirdetés-támogató kutatási módszertant, képviselte a kiadót olyan lappiaci projektekben, mint például Az írás megmarad, a Nemzeti Olvasottsági Kutatás megalapítása, Magyar Lapkiadók Egyesülete sajtópiaci becslés módszertan kidolgozása vagy a Digitális Közönségmérési Tanács megalapítása és vezetése.
Az elmúlt 3-4 évben András számos olyan projektet koordinált, melyek kilépést jelentenek a kutatás területéről. Az új tennivalók iránti érdeklődésem egyre inkább eltér egy hagyományos nagy kiadóvállalat keretein belül ellátott pozíciótól - mondta a szakember. "Ez juttatott arra az elhatározásra, hogy távozzak a Mediaworks-től és a következő időszakban az oktatás és kutatás mellett az üzleti tanácsadás, vállalatszervezés, new-business területen is kipróbáljam magamat.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt