A hazai fogyasztók 5,5 milliárd forintot költöttek virslire tavaly decemberben, 13 százalékkal többet, mint egy évvel korábban – közölte a VG érdeklődésére a NielsenIQ piackutató. A volument tekintve pedig a múlt év végén megközelítette a 4000 tonnát a havi virslieladás, tizedével meghaladva a 2019. decemberi mennyiséget.
A piackutató tájékoztatása szerint az értékbeli forgalom több mint fele – 54 százaléka – a diszkontokat és a szupermarketeket is magában foglaló, 400 és 2500 négyzetméter közti alapterületű boltokra koncentrálódott, ezzel a csatorna súlya 3 százalékponttal erősödött egy év alatt. A forintban mért értékesítés további egynegyedét a legnagyobb, 2500 négyzetméter feletti üzletek, tehát a hipermarketek bonyolították.
Legolvasottabb
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Megszólalt a csengő, eljött a nagy mérföldkő az MBH Bank életében
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
A forint további erősödésére nem, de a gazdasági növekedés átmeneti felgyorsulására számítanak
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt