A meghívásos közbeszerzési eljárásra öten jelentkeztek, ám közülük csak két cég jelentkezése volt érvényes, a Közgép Zrt.-é és a hozzá köthető A-Híd Építő Zrt.-é. Az eljárás nyertesének e két céget hirdette ki a MÁV, és kötött velük nettó 4,56 milliárd forint összegű keretmegállapodást.
A MÁV hálózatán végzett munkák része egyebek mellett az átereszek átépítése a Szerencs-Hidasnémeti vasútvonalon, a Bajai Duna híd mederrendezése, a Déli Összekötő Duna híd pillérjavítási munkái és a sérült acélszerkezetek felújítása a dunántúli régió vonalain. (A keretmegállapodás keretében a konkrét munkákra már 2,34 milliárd forint összértékben kötöttek októberben kivitelezési szerződéseket.) A MÁV szerint a közbeszerzésen érvénytelen volt a Swietelsky Vasúttechnika Kft., a Magyar Aszfalt Kft. és a Hídfelújítás 2011 Konzorcium (a Porr Építési Kft., a Jakosa Építő Kft. és a Kevefém Kft. részvételéhez) részvételi jelentkezése.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. is most tette közzé két olyan közbeszerzésének eredményét, amelyeken a Közgépet és az A-Hidat hirdették ki győztesnek. A NIF a vásárosnaményi II. Rákóczi Ferenc Tisza híd uniós támogatással megvalósuló átépítésére szerződött a cégekkel nettó 4,23 milliárd forintért. A megállapodás értékét előzetesen 2,69 milliárd forintra becsülték. A NIF szintén május végén döntött, de csak decemberben jelentette meg az uniós értesítőben a marcaltői Rába-híd felújításai munkáinak elvégzése kiírt közbeszerzésének eredményét is. Ezen nettó 632,45 millió forint értékű megbízáshoz jutott a két cég a KA-Rába-híd Konzorcium tagjaként. Itt a szerződés értékét eredetileg 770 millióra becsülték.
A Közgép és az A-Híd a Strabag MML Kft.-vel közösen tagja a Margit híd elhúzódó felújítását végző MH 2009 Konzorciumnak is.