Idén az első hét hónapban - a tavalyi év hasonló időszakához képest - egyharmaddal visszaesett az állami hirdetők listaáron számolt reklámköltése - írja a Világgazdaság. Ennek a 36 százalékos csökkenésnek a hátterében feltehetőleg az áll, hogy változott az állami reklámértékesítés stratégiája, és nyár közepéig még nem volt látható jele az időközben felállított Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) működésének.
A visszaesés nagy vesztese a kormány volt lieblingje, Simicska István reklámbirodalma lett: ide 77 százalékkal kevesebb állami reklámpénz áramlott az idei év első hét hónapjában. Egy évvel korábban a listaáron számolt 19,9 milliárd forintos állami reklámbüdzséből még 36 százalékot hasítottak ki Simicska médiacégei, az idei 13,8 milliárdos állami büdzséből viszont már csak 12 százalékot.
Legolvasottabb
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Elég lesz? Korlátozzák a fegyvertartást és zászlókat tiltanak be
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Így foghat ki egy jó fürdőzést ingyen
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk