Az intézkedés egyelőre a 2-es és a 4-es vonalat érinti péntekenként és szombatonként. Az M3-ason a folyamatban lévő rekonstrukció miatt nem lép életbe a meghosszabbított menetrend, és az M1-es kisföldalatti is megússza az üzemidő meghosszabbítását - számolt be a napilap.
A változtatás mintegy 1,5 milliárd forintba kerül, a költséget a BKK Zrt. pluszfinanszírozásként megpróbálta kijárni a fővárosnál, azonban a Városháza, arra hivatkozva, hogy a hatékonyságnövelés pénz nélkül is megvalósítható, nem adott pénzt.
Kapcsolódó
A tovább közlekedő metrónál nemcsak az infrastruktúra működtetése kerül pénzbe, extra munkaerőt is be kell állítani. A metróüzemágban a járművezetők nem túlórázhatnak, így e területre több dolgozót kell felvenni. Karbantartóból is többre lesz szükség, mivel csökken a hibák kijavítására rendelkezésre álló idő.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Tabudöntés jöhet az EU-ban: megszavazhatják az orosz vagyon felhasználását
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama