Kövesdi Szilárd, a társaság vezérigazgatója a lapnak azt mondta, az Osztrák Államvasúttól 26 használt, jó állapotú IC-kocsit vásároltak, majd ezeket korszerűsítették járművenként 15 millió forintból.
Az év végéig valamennyi légkondicionált, saját fejlesztésű utastájékoztatóval felszerelt kocsit forgalomba is helyezik. A beruházásnak köszönhetően Tata és Győr között az új kocsik is óránként 160 kilométeres sebességgel közlekedhetnek kényelmesen.
A társaság új regionális szerelvényeket is rendelt; a meglévő tíz mellé újabb tíz Flirt motorvonatot, ezeket 2018-ig helyezik forgalomba.
A Magyarországon ötszáz, Ausztriában harminc kilométer hosszú vasútvonalat üzemeltető csoport tervei szerint hét és fél milliós utasforgalmat bonyolítanak az idén.
A vezérigazgató elmondta, idén több százmillió forintos üzemi szintű eredményt várnak, a mérlegfőösszegük 150 milliárd forint, amely három év alatt a duplájára emelkedett.
Legolvasottabb

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Rossz idők jönnek a dohányosokra és a sörivókra

Gyors, hamar elkészül, de egyenes úton vihet a vastagbélrákhoz

Ki nem veheti fel a 3 százalékos lakáshitelt? Kombinálható a csokkal?

Nagy bajban Európa egyik első embere, a teljes vezetés is bukhat vele

Közel 170 járatot töröl a Ryanair, 30 ezer utast érint

Felrobban a lakáspiac vagy elszabadulnak az árak a kormány új programjától?

Megkongatták a vészharangot: ez Magyarország egyik legsúlyosabb problémája

Az agyevő amőba betett a strandoknak
