Kövesdi Szilárd, a társaság vezérigazgatója a lapnak azt mondta, az Osztrák Államvasúttól 26 használt, jó állapotú IC-kocsit vásároltak, majd ezeket korszerűsítették járművenként 15 millió forintból.
Az év végéig valamennyi légkondicionált, saját fejlesztésű utastájékoztatóval felszerelt kocsit forgalomba is helyezik. A beruházásnak köszönhetően Tata és Győr között az új kocsik is óránként 160 kilométeres sebességgel közlekedhetnek kényelmesen.
A társaság új regionális szerelvényeket is rendelt; a meglévő tíz mellé újabb tíz Flirt motorvonatot, ezeket 2018-ig helyezik forgalomba.
A Magyarországon ötszáz, Ausztriában harminc kilométer hosszú vasútvonalat üzemeltető csoport tervei szerint hét és fél milliós utasforgalmat bonyolítanak az idén.
A vezérigazgató elmondta, idén több százmillió forintos üzemi szintű eredményt várnak, a mérlegfőösszegük 150 milliárd forint, amely három év alatt a duplájára emelkedett.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Moszkva a karácsonyi békéről: Nem adunk lélegzetvételt Ukrajnának
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot