Vitézy azt is írja, hogy úgy tűnik, volt értelme kiállni a tömegközlekedés mellett és szóvá tenni a nagykörúti zöldhullám ügyét.
Mint ismert, múlt csütörrtökön megszüntették a Nagykörúton a villamosbarát lámpaprogramot, óránként 560 utassal kevesebbet tudtak szállítani a Combinók. A lámpaprogram régóta szálka volt az autósok és Tarlós István főpolgármester szemében - írja az Index.
Pénteki tájékoztatóján Tarlós óvatosan fogalmazott: azt közölte, hogy a nagykörúti jelzőlámpák újrahangolását nem ő rendelte el, de támogatja azt, amíg annak számszerűsíthető, negatív hatásait nem igazolják.
A portál információi szerint elég hamar bebizonyosodott, hogy korábbi menetrendjüket nem tudják tartani a 4-6-os villamosok, jelentős a vonali késés volt, késtek a trolik is. Annyira rosszak voltak az eredmények, és olyan erős volt a sajtóvisszhang, hogy inkább meghátráltak: a kísérlet megbukott, visszaállt a régi rend.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Csendben kicserélnek: a munkanélküliség következő hulláma már a láthatáron, csak így lehet talpon maradni
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Kiderült, hol lehet idén fehér a karácsony Magyarországon: ennek sokan örülhetnek
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Kiszámolták: így teljesít egymillió forint FixMÁP és MÁP Plusz állampapírban
Bosszantó: ezért fizet többet a fűtésért, miközben nem is melegszik fel a lakás
Kiborultak a fuvarozók: forgalmas útszakaszon tiltakoznak, megszólalt a minisztérium
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél