A MÁV-Start által üzemeltetett villanymozdonyok átlagosan 39,9, a dízelek 40,2 évesek, a hazai mozdonypark átlagéletkora hozzávetőleg azonos a szlovákiai és a csehországi állami vasúti járművekével - tudta meg a vasúttársaságtól a Világgazdaság, amellyel azt is közölték, hogy a cseh társaság szerelvényei így is két-három évvel fiatalabbak, mint a hazai eszközök.
Nem meglepő, hogy a magyar vasúti cég tervezi a flottája frissítését: "már folynak a tárgyalások a MÁV-Start Zrt. és a kormány között 115 új mozdony vásárlásának lehetséges finanszírozási konstrukciójáról" - írja a lap. Legutóbb emeletes szerelvényeket vásárolt a cég.
Kapcsolódó
Jelenleg 462 villamos- és 371 dízelmozdony, továbbá 7 bérelt mozdony tartozik a MÁV-Start vontatási állományába. Ezzel pedig idén augusztus végéig 739 esetben mondott le teljesen vagy részlegesen vonattovábbítást a MÁV-Start Zrt. a mozdonyai műszaki meghibásodása miatt. A társaságtól e dátumig megrendelt 688 296 vonat 99,6 százaléka ért el a célállomásra
Legolvasottabb
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Lezárult a vizsgálat: ezért tankoltak vizet a benzinkúton, fizetnek a károsultaknak
Komoly újítást vezettek be a SZÉP-kártyára: ez sok mindent megváltoztat