A Mávinform tájékoztatása szerint vasárnap 10 óráig érvényben marad a Déli-Kelenföld, Keleti-Kelenföld közötti szakaszokra a forgalomkorlátozások miatt bevezetett felármentesség (IC pót- és/vagy helyjegy esetén).
Hétfőn történt a baleset
Pénteken 22 órakor 30-40 vasúti szakember közreműködésével kezdték meg a visszaemelését és elszállítását annak a mozdonynak, amely hétfőn délután Érden engedély nélkül elindult, a csonkavágány végén az ütközőbakot kiütötte, majd kisiklott, és az érdi Velencei út közelében lévő töltés szélén állt meg.
Pótlóbuszok vitték az utasokat
A 126 tonnás mozdony a vonatközlekedésben a hét folyamán nem okozott gondot, azonban a visszaemelés és elszállítás idejére le kell állítani a vonatforgalmat, valamint a közúti közlekedést is a Velencei úti híd érintett szakaszán. Kelenföld és Százhalombatta között pótlóbuszok szállították az utasokat a műszaki mentés végéig.
Szombaton reggel 6 óráig tartott a felsővezeték-hálózat visszabontása, ezt követően állították fel a darut. Ennek segítségével délelőttre már annyira sikerült visszavontatni a mozdonyt a csonkavágányra, hogy negyed tizenegytől feloldhatták az útzárat Érden, a Velencei úti vasúti felüljárónál.
A mozdonyt szombat délután sikerült visszaemelni a sínekre. Ezt követően elbontották a darut, és még késő este megkezdődhetett a biztosítóberendezés kábeleinek helyreállítása, valamint a felsővezeték visszaépítése, amely mintegy 6 órát vett igénybe - közölte a MÁV.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Fegyveres tréning után csaptak le a merénylők, puszta kézzel szálltak velük szembe a hősök
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Nagyítóval vizsgálják, hogy jobban járunk-e az erős forinttal