A projekt finanszírozója az uniós útfejlesztési program, az IKOP. A szerződés 36 darab földgázmotoros (CNG hajtású) alacsonypadlós szóló- és 5 darab, ugyanilyen, de csuklós buszra szól.
A szólóbuszokat 3 egyforma kétszárnyú, míg a csuklósokat 4 egyforma kétszárnyú ajtóval kell felszerelni. A buszoknak EK típusbizonyítvánnyal kell rendelkezniük. A felszerelésükbe tartozik a az utastájékoztató eszköz, az ajtóműködtető-, le- és felszállásjelző rendszer, a kerekesszékkel a járműre való fel- és leszállást elősegítő kisegítő rámpa, továbbá az elektronikus jegyrendszer előkészítés is.
A MAN Kamion és Busz Kereskedelmi Kft. az összességében legelőnyösebb ajánlatával nyert, de az értékelésnél annyira túlsúlyos volt az ár, hogy az lett a meghatározó.
Ajánlatot tett még a lengyel Solaris Bus & Coach S.A., valamint az Evobus Hungária Kereskedelmi Kft.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Krízisben a kutatók: rosszabb a helyzet, mint gondolták
Kevesebb papírmunka, több életmentés: nagy reform jön az uniós egészségügyben
Lejtmenetben a forint, így nyitotta a napot