A nyílt tender eredményét az ajánlatkérők, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben. A két nyertes cég gyakori nyertese az állami kommunikációs tendereknek.
A feladat a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram keretében komplex kommunikációs feladatok végzése, a következő helyszíneken:
Kapcsolódó
- tatai Esterházy-kastély,
- bajnai Sándor-Metternich-kastély,
- dégi Festetics-kastély,
- füzérradványi Károlyi-kastély,
- majki Kamalduli Remeteség,
- nádasdladányi Nádasdy-kastély,
- sümegi püspöki palota.
A nyerteseknek minden kastélyra - rendezvénystratégiát is magába foglaló - éves átfogó kommunikációs stratégiát kell kidolgozniuk, amely kastélyonként négy kampányt foglal magába. A munka részei az integrált reklámügynökségi feladatok, a kreatív tervezés és a szövegírás is.
A nyertesekkel december 17-én kötöttek szerződést az ajánlatkérők.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Eddig kell rettegve lesni a postaládát, hogy érkezik-e bírság
Újabb nevekkel bővült az orosz feketelista, jönnek a következő szankciók
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Itt a rozsdás valóság, siralmas a magyar buszok állapota