Nem hosszabbított licenc-szerződéseket a fiatalokat és a legkisebbeket megszólító termékeinél a Mediaworks: 2016. januártól megszűnik a kéthavonta megjelenő Bravo Girl! és a havi megjelenésű Buci Maci magazin, valamint a neon.hu online termék is.
A Mediaworks a fiatalok megváltozott médiafogyasztási szokásaira reagálva értékelte át ifjúsági portfóliója piaci lehetőségeit, ezért a magazinok utoljára 2015. decemberében jelennek meg.
Ugyanakkor a hazai piac egyik legjelentősebb ifjúsági magazinja, a Bravo változatlanul havonta jelentkezik 2016-ban is, a Mediaworks gondozásában. A nemzetközi szinten több mint 50 éves Bravo a fiatalok körében a legismertebb márka, melyből Európa szerte havonta 2,5 millió darabot vásárolnak. A kiadvány 1992 óta van jelen a magyar piacon.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Ilyen sem volt még, norovírus után nyomoz a rendőrség