Január-márciusban 31 állami szervezet számára 15,4 milliárd forintot költött el a Nemzeti Konzultációs Hivatal Balásy Gyula két cégének, a New Land Media Reklám Kft.-nek és a Lounge Design Kft.-nek a közreműködésével.
A legtöbbet, 10 milliárd forintot az Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatokra fordították, de az Orbán Ráhel barátnője által vezetett Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt.-nek is jutott 155 millió forint - olvasható az Átlátszó közbeszerzési értesítőre hivatkozó cikkében.
Az Európa jövőjét érintő kommunikációra szánt 10 milliárd a Soros Györgyöt és Jean-Claude Junckert ábrázoló plakátokra ment el.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nem üres kézzel utazik Brüsszelbe Orbán Viktor, ezt viszi magával
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Zelenszkij egy feltétellel hajlandó lemondani a NATO-tagságról
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után