Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A vásárlók úgy áramlanak az Aldi egyesült királyságbeli áruházaiba, mintha nyájakban érkeznének - állítja Giles Hurley, a német diszkontlánc ottani érdekeltségének vezérigazgatója, akit a BBC idéz. Az elmúlt hónapokban 1,5 millióval nőtt a vásárlóik száma, amit nyilván az magyaráz, hogy a háztartások egyre nagyobb anyagi nehézségeik miatt a korábbinál is jobban keresik a jó árajánlatokat.

Az Aldi nemrégiben előzte meg a Morrisons áruházláncot Nagy-Britannia kiskereskedőinek ranglistáján, amivel a szigetország negyedik legnagyobb áruházlánca lett. Eközben a Lidl ugyancsak arról számolt be, hogy a jó árakat kereső vásárlók csapatostul pártolnak át a versenytársaktól.

Példa  nélküli

Példa nélküli változásnak tartja ezt az Aldi helyi vezére a fogyasztói szokásokban. A vevők úgy részesítik előnyben a jó ár-érték arányú termékeket, ahogy korábban soha. A cégvezető elismeri, hogy az új vevők egy része a frissen megnyitott új áruházaknak köszönhető, de többségük az átvándorlással érkezett.

A Kantar piackutató cég szerint az Aldi árbevétele 19 százalékkal nőtt a szeptembert megelőző 12 hétben az egy évvel korábbihoz képest. Ha ez folytatódik, akkor az év egészében egymilliárd fonttal nőhet a vállalat árbevétele. Hurley szerint nem tapasztaltak ilyen növekedést a 2008-2009-es recesszió vége óta.