A Tikkadt Szöcske kólát egy lelkes és bevállalós házaspár, Neumann-Bódi Edit és Neumann Martin, illetve cégük, az Italműhely kft. indította országhódító útjára. Egyszerűen elunták, hogy akárhova mennek, mindenhol jó esetben is csak a két nagy világmárka nedűje elérhető, de sokszor azok közül is csak az egyik - értékelnek a portálon.
A kólaitalok esetében fontos, hogy legyen bennük kóladió, de az árral versenyző olcsóbb italokból ezt újabban gyakorta spórolják ki a gyártók. A Tikkadt Szöcskénél Afrikából importálják a kóladiót. Ezt az árban viszont nem lehet érvényesíteni, vállalják, hogy kisebb árréssel beérik.
Az Aldiba most szállítanak először, de ez egy néhány hétre szóló szerződés. A Lidlbe már többször is szállítottak hasonló konstrukcióban, fognak is, ezek a próbaidőszakot jelentik. A hasonló induló üdítőgyártók először általában a kisboltokkal tudnak szerződni, fontos ugrás a bekerülés az országos lefedettségű és nagy forgalmú hard diszkontokba - ezek nem kérnek annyit a kis cégektől, mint a legnagyobb kiskerláncok, sokkal támogatóbb szerződési feltételeik vannak. A jelenlét a diszkontokban nagy mértékben javítja a termék, a brand ismertségét, növeli a presztízsét.
(A kiskereskedelmi éves beszámolókról itt olvashat.)
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Kiskapu a szankciókban: Washington kivételt tett Japánnal
Üres padsorok a parlamentben: az ellenzék szerint elsunnyogták a gyermekvédelem ügyét
Csúcson a karácsonyi ajándékroham: ezek a termékek fogynak most a leggyorsabban
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Medián: A fiatalokat a Tisza, az idősebbeket a Fidesz viszi