A Budapest, Fonyód, Siófok, Székesfehérvár irányában a menetrend szerint csak hajnali 4 óra 51 perckor áll meg vonat a két balatoni megállóhelyen. Az ellenkező irányba, Nagykanizsa vagy Keszthely felé a háromnegyed hetes vagy az egy órával későbbi járat után nincs több vonat – írja a Népszava.
Mindez két olyan megállóhelyen, melyekre a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. tájékoztatása szerint összesen 512 millió forintot költöttek a hullámtelepi állomásépület felújítása nélkül.
A déli vasút rekonstrukciója során a Mészáros Lőrinc-féle R-Kord Kft., a V-Híd Zrt. és a Swietelsky Vasúttechnika Kft. alkotta Déli Part 2016 Konzorcium az eredeti, 53 milliárd forintos árnál közel 36 százalékkal drágábban, 72,4 milliárdért újította fel Szántód és Balatonszentgyörgy között a Balaton déli vasútját. Ekkor újult meg a korábban Balatonmáriafürdő-alsó nevet viselő Máriahullámtelep, míg Máriaszőlőhegyet új megállóként alakították ki.
Galácz György, Balatonmáriafürdő polgármestere a MÁV-hoz fordult, alakítsák úgy a menetrendet, hogy legalább az egyik helyen megálljanak a vonatok.
Legolvasottabb
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje
Drónokkal razziáznak a Bakonyban
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak