"Vannak bizonyos lobbitevékenységek az újpalotai villamossal kapcsolatban, de ne üljenek fel ezeknek" - mutatta meg a helyes irányt az újságíróknak Tarlós István főpolgármester szokásos pénteki sajtótájékoztatóján. Mint kiderült, "bizonyos körök" azt szeretnék, hogy a 2019-re elkészülő újpalotai villamos az Astoriáig fusson be, de ezt Tarlós, mint kijelentette, nem fogja engedi. Még akkor sem, ha az engedélyezési tervek most így készülnek, a kiviteli tervek már nem fognak, tette hozzá - Írja az Index.
A 3-as metróról a főpolgármester elmondta, hogy az alagútja sehol nem süllyed. Egy helyen tapasztalható néhány milliméteres süllyedés, a Kőér utcai felszíni szakaszon, egy felázás miatt.
Tarlós kijelentette: megvizsgálták a HÉV-ek felújítási lehetőségeit, eszerint ezek az öreg, német szerelvények további 20 évre felújíthatók 60 milliárd forintért. A felújítás a BKV saját műhelyében megoldható lenne.
Elhangoztak konkrét határidők a jelenleg is tartó, dugókat okozó felújításokról, jegyezzük meg őket:
Széll Kálmán tér: 2016. május 10.
Fonódó villamos: 2015. december 23., Clark Ádám téri villamosalagút: 2016. március 16. (a villamos a Batthyány tértől az alagútig megy, ott át kell gyalogolni majd a gyalogos-aluljárón, és a túloldalt felszállni megint a villamosra Lágymányos felé.)
Budaörsi út: 2015. november 24.
M1-M7 csomópont: 2016. április
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Itt az újabb balatoni jégpálya
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél