Dirk Gerkens erről egy szerdai sajtóeseményen az MTI-nek azt mondta: a 18 és 59 éves kor közöttiek körében a tavalyelőtti, közel 15 százalékos különbség mára a harmadára olvadt, ami az elmúlt tíz esztendő legjobb eredménye az általa vezetett médiacsoport számára.
A TV2-nek sosem volt ilyen erős műsorfelhozatala - jelentette ki Dirk Gerkens, megjegyezve, tavaly, három kábelcsatornájuk újrapozícionálásával és hét új indításával minden műfajt és nézői csoportot lefedő portfóliót építettek ki, belépve olyan erősen versengő piacra is, mint a sportcsatornáké.
Ezzel elérték, hogy a kereskedelmileg kiemelt korosztályban, egész napos nézettségben közel egyötödös a részesedésük a magyarországi piacon - közölte.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Szorít az idő: csak pár napig válthatja be a nyugdíjas élelmiszer-utalványt, ha így járt
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat