Az amerikai New York Timesban, a Washington Postban és Forbes magazinban, illetve a brit Guardianban reklámozzák a júliusi budapesti vizes vébét - ennyit árultak el két hónap alatt a rendezvény reklámkampányáról a szervezők a Magyar Nemzetnek. A napilap megkereste ezeket a sajtóorgánumokat, hogy kiderítse: mit tudnak a dologról, de egyelőre nem kapott választ.
A külföldi reklámozás azért lenne fontos, mert a vébére Magyarországra érkező nagyon-nagyon sok turista hozhatna pluszbevételt az országnak. A hazai reklámkampány a közterületeken alig látható, miközben a kormány kék plakátjai mindent elárasztottak.
A világbajnokság kommunikációjával a Trinity International Communications Kft.-t bízták meg, amely a Szijjártó Péter külügy- és Seszták Miklós fejlesztési miniszterrel jó kapcsolatokat ápoló Kuna Tibor ügynöksége. A rendezvényekre és a reklámokra összesen mintegy nettó ötmilliárd forintot költhetnek.
Eközben az utolsó pillanatokban még közbeszerzéseket ír ki a szervező cég - tehát nem eredményt hirdet egy hónappal a rendezvény előtt. Még a múlt héten is írtak ki építési beruházásra ajánlattételi felhívást.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Végre kiderült, mikor nyithat állandó jelleggel az állatkert biodómja, és mi lesz benne
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Már közel hétszázezres a fizetése az átlag magyarnak, friss számokat hozott a KSH