Az amerikai New York Timesban, a Washington Postban és Forbes magazinban, illetve a brit Guardianban reklámozzák a júliusi budapesti vizes vébét - ennyit árultak el két hónap alatt a rendezvény reklámkampányáról a szervezők a Magyar Nemzetnek. A napilap megkereste ezeket a sajtóorgánumokat, hogy kiderítse: mit tudnak a dologról, de egyelőre nem kapott választ.
A külföldi reklámozás azért lenne fontos, mert a vébére Magyarországra érkező nagyon-nagyon sok turista hozhatna pluszbevételt az országnak. A hazai reklámkampány a közterületeken alig látható, miközben a kormány kék plakátjai mindent elárasztottak.
A világbajnokság kommunikációjával a Trinity International Communications Kft.-t bízták meg, amely a Szijjártó Péter külügy- és Seszták Miklós fejlesztési miniszterrel jó kapcsolatokat ápoló Kuna Tibor ügynöksége. A rendezvényekre és a reklámokra összesen mintegy nettó ötmilliárd forintot költhetnek.
Eközben az utolsó pillanatokban még közbeszerzéseket ír ki a szervező cég - tehát nem eredményt hirdet egy hónappal a rendezvény előtt. Még a múlt héten is írtak ki építési beruházásra ajánlattételi felhívást.
Legolvasottabb
Ennyit Putyin „békevágyáról”: orosz rakéták csapódtak be mindössze 250 kilométerre Magyarországtól
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Orbán Viktor: a „hol a lóvé"- kérdés túlmutat a Nemzeti Bankon