Tasó elsődleges feladata - saját állítása szerint - a 2007-2013. közötti uniós pénzügyi ciklus zárása és a 2014-2022. közötti, hazai forrásokból is fedezett közlekedésfejlesztési beruházások előkészítése és elindítása volt, amelyet a Nemzeti Közlekedésfejlesztési Stratégia szerint, az aktuális kormányprogrammal megegyezően 2016 végére befejezett.
Mint mondta, 2022-ig minden kormánydöntéssel rendelkező, uniós és hazai forrásból megvalósuló közlekedésfejlesztési beruházás elindult, tervezésük, engedélyeztetésük, számos esetben már a kivitelezésük megkezdődött, vagy a programozási ütem szerint indulhat.
A tervek szerint az autópálya-hálózat sűrűsége 2022-re meghaladja az európai átlagot, a vasúti és közúti TEN-T hálózatok felújítása befejeződik, a hiányzók építése megkezdődik, a megyeszékhelyek és kiemelt gazdasági térségek számára fontos közúti és vasúti kapcsolatok épültek és épülnek, újulnak meg. (Kedden egy fontos határidőhöz értek az autósok, erről itt olvashat bővebben.)
Az államtitkár az MTI-nek új kinevezéséről egyelőre nem nyilatkozott.
Legolvasottabb
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Megszólalt a csengő, eljött a nagy mérföldkő az MBH Bank életében
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Pontosan ennyi nap szabadsággal számolhatunk 2026-ban
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött