Péntek reggel egy fővárosi kormányablakban arról tájékoztatták munkatársunkat, hogy fennakadások vannak az ügyintézőhelyeken. Bár ott központi hibát említettek, a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. arról tájékoztatta lapunkat a cikk megjelenése után, hogy "a NISZ felügyeleti rendszerekben a megkeresésre vonatkozó riasztás nem volt, az említett szakrendszerek működésében fennakadás nincs."
A kormanyablak.hu oldalon szerepel egy felirat - "Tisztelt Látogató! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a weboldalon a feladatkörök és az ügykörök feltöltése jelenleg frissítés alatt áll" szöveg nincs", azonban a hivatal arról tájékoztatott, hogy ez nem péntek reggel jelent meg, hanem hónapok óta ott van.
Ráadásul nincs is köze a szolgáltatásokhoz, ez csak a feladatkörök menüpontra vonatkozik, amely csak egy felsorolás. Minden más funkció és menüpont (például az időpontfoglalás, a kereső) elérhető és működik.
Vagyis nem volt országos fennakadás, ahogy az korábban a cikkben tévesen szerepelt.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit