A Népszava információi szerint a városvezetés nagyon pörgeti az eseményeket, hogy még az idén, de legalábbis a jövő év legelején eredményt hirdethessenek. Így a tendergyőztes tavasszal elkezdhetné a rekonstrukciót.
Eközben a Lánchídon a korrózió mértéke a párás időben növekszik. A járdák repedései a hidegebb időben megnyílnak, így a nedvesség akadálytalanul jut be a szerkezetbe.
Az október végi határidőre mind a négy felkért kivitelező - A-Híd Építő Zrt, Közgép Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt., SDD Konzorcium és a Strabag Általános Építő Kft. - ajánlatot nyújtott be. Az elmúlt hónapokban azonban új játszmába kezdett a kormány: nyíltan támadja a Strabagot és az A-Híd Zrt.-t az M0-s körgyűrű állítólagosan gondatlan kivitelezése miatt, erősen ajánlva a fővárosnak, hogy ne az említett cégekre bízza a Lánchíd-felújítását.
A tenderen szintén induló SDD Konzorcium ellen nem horgadt fel hasonló indulattal a kormány, holott ez a konzorcium építette a várpalotai 9,4 kilométeres elkerülő felüljáróját, amelyet Orbán maga adott át a választások előtt 2018-ban, de idén nyáron már át kellett építeni.
Legolvasottabb
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Nézőpont: Hiába a Szőlő utcai botrány, ez sem segít Magyar Péteréken
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül
Akkora a baj, hogy HR-munkacsoportot hívtak össze az építőiparban