Idén magyar szakember, Bánhegyi Zsófia vehette át a European Marketer of the Year 2025 elismerést az EMC dublini MII Award Ceremony-ján május 22-én. Ezt az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation jelentette be, amelynek a Magyar Marketing Szövetség is tagja – írja a Media Future.
A verseny győztese a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke, a Szerencsejáték Zrt. volt kereskedelmi igazgatója.
A megmérettetésre Európa-szerte neveztek nemzeti jelölteket az EMC tagszervezetei, akik közül végül nyolc finalistát választott ki a zsűri. Első helyen a magyar jelölt, Bánhegyi Zsófia végzett, őt követte Rafael Fernandez (Telefónica S.A.) Spanyolországból és Guiseppe Fiordispina (SEAT Deutschland GmbH) Németországból.
Egyfajta tehetségkrízisben szenved a marketing szakma, mivel kevesen választják a pályakezdők közül életcél-szerűen ezt a karriert, így remélem, a helyezésem inspirálja a fiatal leendő kollegákat, hogy érdemes tudatosan választani ezt a pályát. A díj üzenete számomra kettős: a kitartó, akár több évtizedes, szakmai munka elnyeri az elismerést, és a női szakemberek szerepe tovább erősödhet a marketing területen is
– fogalmazott Bánhegyi Zsófia, akit egyetlen hazai szakemberként választottak a Legsikeresebb marketingvezetőnek Magyarországon két vállalat (Magyar Telekom és Szerencsejáték Zrt.) képviseletében is 2016-ban és 2024-ben.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Jóváhagyták, jöhet a fogyókúrás pirula
Egy ember győzheti le választáson Zelenszkijt, ő az
Nordmann-láz: ezért kerül egyre többe a karácsonyfa
Ez vár a nyugdíjasokra jövőre
Lázár János: Elfogadhatatlan, hogy egy főúttal átszelt kisvárosban lakó kárán akarjon spórolni egy kamionos
Megvan az ítélet: fél évszázadnyi börtönt kapott az iskolai késelő
Egyik csalódás a másik után: a Nemzetgazdasági Minisztérium elárulta, miért nem jöttek a számok
Nagy a baj, válságban a közkedvelt fürdő
Meglepő számok jöttek ki: a kártyaadatok árulták el, hogy mennyi borravalót adunk