A svéd Kinnarps az évi 7,5 milliárd eurós európai irodabútor-piacból 5,5 százalékkal részesedik, a 76 millió eurós magyar piacon pedig 2,1 százalékos részesedéssel a harmadik-negyedik helyen áll, árbevétele a múlt évben már elérte a válság előtti szintet. A magyar piacot a Garzon Bútor Zrt. vezeti 7,5 millió euróval, a Kinnarps részesedése 1,6 millió euró. Az átlagosan évi 2 százalékos magyar irodabútor-piaci növekedés oka az, hogy a nyomott irodabérleti díjak mellett az eddig B-kategóriás irodát bérlő cégek A-kategóriásba költöznek, ez pedig bútorcserével jár.
Legolvasottabb
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Készülhetnek a németek a frontra, érkezik az összeurópai haderő
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok