Az utódvállalat 11 ezer helyett 5 ezer munkavállalót foglalkoztat majd, és a mostani 104 helyett 50 repülőgépet fog üzemeltetni az ötéves üzleti terv alapján. Utóbbiaknál a szélestörzsűek számát 26-ról 6-ra csökkentenék, mivel jelentősen visszaesett a kereslet a hosszútávú járatok iránt. Az információ egyelőre meg nem erősített sajtóértesülés.
Az igazgatóság várhatóan pénteken hagyja jóvá a tervet, amelyet hétfőn az olasz parlamentnek és az Európai Bizottságnak is elküldenek - olvasható a portálon.
Kapcsolódó
Az Alitalia várhatóan megtartja majd arculatát és márkanevét is, korábbi tájékoztatás szerint az április 1-jén induló cég első célállomásai között Budapest is szerepel.
Az átszervezést az unió árgus szemmel figyeli, korábbi hírek szerint az Európai Bizottság elvárja, hogy minden tevékenységet az új társaságba vigyenek át, valamint ne létezzen egyszerre a régi és új Alitalia, mert az szabálytalanságokra adhat lehetőséget.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Ezután senkinek sem lesz kedve pénzt dobálni a Trevi-kútba
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Nem a cuki pandákról szól? Kína Washingtont kóstolgatja Japánon keresztül
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre