A Bloomberg 444.hu által idézett beszámolója szerint a vállalaton ugyanis hatalmas a nyomás, hogy költségeket takarítson meg a dízelbotrány miatt várható büntetések és az értékesítés várható visszaesése miatt. Ez nem lesz fájdalommentes - mondta Matthias Müller, a VW új vezérigazgatója, amivel akár elbocsátási tervekre is utalhatott. A költségmegtakarítások másik oldala leginkább a kutatás-fejlesztést érintheti majd azután, hogy tavaly több mint 17 milliárd eurót költött a VW fejlesztésre. További lehetőség a beszerzési árak leszorítása és a szponzorációs kiadások csökkentése.
Ha a Volkswagenhez tartozó Audinak voltak bővítési tervei a győri gyárral kapcsolatban, akkor azok is veszélybe kerülhetnek.
A cég eddig 6,5 milliárd eurót tett félre az amerikai dízelmotorok visszahívására és az ezzel járható javításokra, de a kártérítésekre csak az USA-ban legalább 7,4 milliárd eurót kell majd költenie becslések szerint.
A győri Audi Hungaria Motor Kft.-nek elküldtük kérdéseinket, amint befutnak a válaszok, közöljük.
Legolvasottabb
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött