A vártnál némileg nagyobb nyereséggel zárta a május végével záródott idei második negyedévét a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc, amely azonban jelezte, hogy júniusi értékesítése ugyan 25 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit, de 4 százalékkal kisebb volt a koronavírus járvány előtti utolsó év azonos időszakához képest.
A világ második legnagyobb ágazati vállalata a Zara után, csütörtökön azt közölte, hogy az adózás előtti nyeresége 3,59 milliárd korona (1 svéd korona = 34,76 forint) volt a május végével zárult pénzügy második negyedévében az egy évvel korábbi 6,48 milliárd korona veszteség után.
Kapcsolódó
A cég csütörtökön azt közölte, hogy jól alakultak online eladási adatai, miközben egyre kevesebb boltja van zárva. A H&M adatai szerint globálisan 5 ezer boltja közül már csak 95 van zárva, március elején a számuk jóval több, mintegy 1300 volt.
Legolvasottabb
Egy szemet se nassoljon ebből a mogyoróból! Visszahívták ezt a terméket
Megtalálták Mátyás király maradványait? Ez a felfedezés mindent megváltoztathat
Nézze meg, hogy vett-e ilyet a Lidl-ben, ha igen, ne egye meg!
Csendben meghozták a döntést: kivonul a svéd iparvállalat
Készül a kormány a háborúra, mobilalkalmazással találhatjuk meg a legközelebbi óvóhelyet
Felrobbanhat a boltban: életveszélyes dolgot dobálnak a visszaváltó automatákba
Savanyú érzés: első osztályú gyümölcsként kínálják az állati takarmányt
Uniós pénzért rohanva: félkész autópályát nyitottak meg a szomszédban
George Friedman az Economxnak: Trumpot félreérti a világ, 2026-ban Európán csattanhat az ostor