A népszerű Kevin the Carrot helyett már Ebanana Scrooge volt látható az Aldi közösségi médiában pár napja bemutatott karácsonyi reklámfilmjének 20 másodperces előzetesében.
A teljes hirdetés, amely november 11-én, csütörtökön jelenik meg a brit országos tévében és az interneten, a kis Ebananát mutatja be, amint egy muffin mellett kissé elszundikálva várja, hogy találkozzon a Mikulással karácsony estéjén - írja a Retail Gazette.
Ám amikor egy rejtélyes kéz – a Mikulás keze - helyette a muffint veszi el, láthatóan ideges lesz, és felkiált: „Mikulás, várj… miért nem engem viszel el?” „Utálom a karácsonyt!”
A vásárlókat megosztja a váltás, a szupermarketlánc, illetve Kevin the Carrott Twitter oldalain sokan nem örülnek annak, hogy az idei karácsonyi hirdetésből hiányzik a Sárgarépa Kevin, aki az elmúlt öt évben olyan népszerűvé vált, hogy minden évben szinte hiánytalanul elkelnek az őt és családját mintázó plüssjátékok.
Az Aldi számára amúgy a banán már-már misztikus jelentőségű, azért például kemény harcot folytat, hogy a brit piacon ők árulják a legolcsóbb banánt.
Itt egy csomó más cég karácsonyi reklámfilmjét lehet nézni.
Legolvasottabb

Robbanás történt az akkuüzemben: 60 ezer embert érhet el a mérgező gázokkal teli felhő, itt be kell csukni az ablakokat

Elkezdődött: Bevezetné a 13 órás munkanapot az uniós ország, őrjöngenek a szakszervezetek

Hatalmas pánik tört ki a Ryanair gépén: a szárnyról ugráltak le az utasok, sokan megsérültek – videó
Megszületett a döntés: elárasztja olajjal a piacot az OPEC

Szívszaggató szertartáson helyezték végső nyugalomra Diogo Jotát és öccsét

Kinyílt a brüsszeli pénzcsap, milliárdokat kapott Magyarország

Táborozó gyerkekeket nyelt el a villámárvíz, minden perc számít

Mennyibe kerül most Horvátország? Itt az idei nyaralás teljes árlistája

Most jöttek ki a friss adatok: Magyarországon döbbenetes a lakáspiaci drágulás, veri egész Európát
