Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé food üzletágát, emellett továbbra is ellátja a fogyasztói marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.
A szakember több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok üzletágat vezette, irányítása alatt vezették be a kapszulás kávék piacára a Dolce Gustót, 2016-ban a cég vállalati kommunikációs és fogyasztói marketing igazgatója lett.
Kapcsolódó
Idén január 1-től Bálint Gergely tölti be a magyar Nestlé kereskedelmi igazgatói pozícióját. A szakember 8 év fmcg-s kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához category sales managerként. Két évvel később a vállalat out of home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a food üzletágat irányította.
Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra - közölte a cég.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Nyilvánossá vált Putyin titkos telefonbeszélgetése: hatalmas ajánlatot tett az amerikaiaknak
Egyetlen mulasztás elegendő: pénzbírság vagy akár rendőri elhurcolás vár azokra a fiatalokra, akik ezt nem teszik meg
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Újabb 44,9 milliárd forint tűnt el a költségvetésből: magyarok szomorították el Orbán Viktort
Teljesen kicsúszott az irányítás a kezünkből: kontroll nélkül tarol a szuperjárvány, jövőre jöhet a nagy robbanás