Szilva Mónika vezeti mostantól a Maggi márkát, azaz a Nestlé food üzletágát, emellett továbbra is ellátja a fogyasztói marketing vezetői feladatait is, ideértve a média, a digitális kommunikáció, valamint a fogyasztói és shopper insight kommunikációs területeket.
A szakember több mint 20 éve csatlakozott a Nestléhez, kezdetben az Italok üzletágat vezette, irányítása alatt vezették be a kapszulás kávék piacára a Dolce Gustót, 2016-ban a cég vállalati kommunikációs és fogyasztói marketing igazgatója lett.
Kapcsolódó
Idén január 1-től Bálint Gergely tölti be a magyar Nestlé kereskedelmi igazgatói pozícióját. A szakember 8 év fmcg-s kereskedelmi tapasztalat után, 2011-ben csatlakozott a svájci élelmiszeripari óriás édesség divíziójához category sales managerként. Két évvel később a vállalat out of home üzletágának vezetője lett, majd 2016-tól a food üzletágat irányította.
Széles körű tapasztalata, üzleti sikerei, lendületes személyisége garancia arra, hogy a vállalat továbbra is sikeresen tudjon reagálni a piac diktálta kihívásokra - közölte a cég.
Legolvasottabb
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Krónikus spirál: ez a három betegség durván megrövidíti az életét
Meghátrált a kormány, mégis feltétel nélkül fizet Budapestnek
Betelt a pohár: Putyinék ki akarják vizsgálni a Call of Duty oroszellenességét
A napelem már nem elég: milliókat ad a kormány házi akkumulátorra
Meglepő fordulat Brüsszelben: megkapták a várva várt engedményt az autósok
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Lopott és teljhatalommal irányított a budapesti sportszövetség vezetője, börtönbüntetést kaphat