A Pepita.hu-nál 2021-ben már csaknem 9 milliárd forint értékben vásároltak a felhasználók a Pepita és a marketplace partnerek által forgalmazott termékekből egyaránt. Az utóbbi években a platform elérhetővé vált a romániai, a szlovákiai és a németországi piacon is, de az erős üzletfejlesztési és logisztikai hátteret továbbra is a cég magyar központjai biztosítják.
A Pepitát két korábbi Szállás.hu alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán alapította és vezette 2022. áprilisáig, amikor Palocsay Géza személyében új vezérigazgatóval bővült a menedzsment.
Palocsay Géza a kétezres évek közepétől meghatározó alakja a hazai online kereskedelemnek. A Sanoma Media-nál és az Árukeresőnél nemzetközi értékesítési és operatív vezetőként eltöltött évek után, az Adevinta Hungary ügyvezetőjeként fontos szerepet vállalt a Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu fejlődésében és piacvezető szerepének megerősítésében.
A közeljövőben bővítik és modernizálják a cég raktárkapacitásait, új termékkategóriákat vezetnek be az oldalon. A várakozások szerint 2022. végére a platformon elérhető termékek száma átlépi az egymilliót, valamint a jelenlegi piacok, azaz Magyarország, Szlovákia, Románia és Németország megszilárdításával azon dolgoznak tovább, hogy új országokban is megjelenjenek és csoportszinten elérjék a 100 millió eurós forgalmat.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Vége van: döntést hozott az Európai Unió az orosz energiáról
Bejelentést tett a minisztérium: elmarad az autópálya megnyitása
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Földönkívüli űrhajó közelít? A Nap felé mutató csóva felkavarta a csillagászokat
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Komoly újítást vezettek be a SZÉP-kártyára: ez sok mindent megváltoztat