Az irodákban egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyintéző dolgozik, ezért kizárólag előzetes időpontfoglalással lehet ügyet intézni. Ezt online vagy telefonon lehet megtenni.
Az ügyintézők a pultra rögzített plexilap mögül kommunikálnak az ügyfelekkel, az NKM az irodákat folyamatosan fertőtleníti, valamint minden helyszínen több kézfertőtlenítőt is kihelyez. Az irodákba csak maszkban lehet belépni, kísérő nélkül, ugyanakkor nincsen korosztályokhoz kötött idősáv.
Az NKM arra kéri ügyfeleit, az előzetesen lefoglalt időpontra érkezzenek pontosan, és hozzák magukkal a szükséges igazolványokat, dokumentumokat.
A vállalat ugyanakkor arra buzdítja ügyfeleit, hogy ha tehetik, válasszák a legtöbb ügy intézésére alkalmas online ügyfélszolgálatot, mobilapplikációt, telefonos, vagy írásos ügyfélszolgálatot.
Legolvasottabb
Már csak Lengyelországban foghatják el Marcin Romanowskit
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Itt az újabb balatoni jégpálya
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni