Úgy lett diszkontspecialista, hogy 1993-ban meglátta a Plus álláshirdetését, és 13 év Plus-elkötelezettség után, 2006-ban jött az Aldi magyarországi megjelenése.
Vezetése alatt tavaly - közel 20 százalékos növekedéssel és 133 milliárd forint bruttó forgalommal - itthon először zárt nyereséggel az Aldi, mert a magyar törvény megtiltotta a veszteséget két egymás utáni évben. "Ha nehezen is, de megközelítettük, hiszen, 100 üzlet felett lehet egyáltalán nyereséges működést elérni, de az ingatlanos cégünk segítsége is kellett ahhoz, hogy a nyereségesség kijöjjön" - ismerte el a Figyelőben az Aldi főnök, aki szerint ez az év is hasonló bővülést hoz.
Kapcsolódó
Ugyanakkor az Aldi webdiszkontja egyhamar nem indul. - "Az angliai tapasztalatok szerint nem kell kapkodnunk" - árulta el Székács Tibor, aki tanácsot is adott a "nemzeti diszkontlánc", a CBA-hoz tartozó Cent felvirágoztatásához. Azt, hogy "a diszkont nem azt jelenti, hogy olcsó berendezéseken alacsony minőségű és árú termékeket értékesítek kevesebb dolgozóval". A diszkont akkor sikeres, ha a vevő érzi, értéket kap a pénzéért.
Legolvasottabb
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Árpád fejedelem útja: 88 km/h-s gyorshajtót is rögzítettek a traffiboxok
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Sürgős riasztás Csernobilból: a dróncsapás után meggyengült a sugárzás elleni védelem
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító