Az ukrajnai orosz invázió ugyan a vállalat szerint egyelőre nem befolyásolja a szerelvények karbantartását, ám a jelenlegi készlet legfeljebb néhány hónapra elegendő, attól függően, hogy milyen ütemben kell cserélni azokat - írja a lap.
A BKV-t két módon érinti közvetlenül a háború. Az egyik, hogy szinte behajthatatlanná vált a cég mintegy 12,5 milliárdos kötbérkövetelése, a másik pedig az alkatrészhiány. Utóbbi azért nagy baj, mert az orosz járművek nagyon silány minőségűek, gyakran kell azokat szervizelni.
A BKV a Népszava kérdésére azt válaszolta, hogy a raktárban rendelkezésre állnak tartalék alkatrészek, amelyekből egyelőre megoldható a járművek üzemeltetése. A kifogyó alkatrészek pótlását pedig azzal intézték el, hogy „folyamatosan vizsgálják és keresik a hazai és egyéb beszerzési és szállítási lehetőségeket”.
Legolvasottabb
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Nem vicceltek, tényleg a Mol az ország legnagyobb kávézója
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Valószínűleg épp most durran ki minden idők egyik legnagyobb tőzsdelufija
Letétbe helyezi több mint 6 milliárd forint értékű gyűjteményét az MNB