Romvári Frigyes 2018 januárjától a Mastercard régiós ügyfélkapcsolati igazgatójaként folytatja munkáját, ezen belül kiemelt feladata lesz a fizetéstechnológiai cég és az OTP Bank régiós kapcsolatának támogatása.
A szakember hat éve érkezett a Mastercardhoz ügyfélkapcsolati vezetőként, az OTP mellett a Raiffeisen és az Erste bankokkal való kapcsolattartás tartozott fő feladatai közé. Az elmúlt évek során számos további ügyfélkapcsolatot épített ki, eközben pedig értékesítési vezetőként fontos szerepe volt a partnerek fizetéstechnológiai szolgáltatásainak bővítésében és megújításában Magyarországon, illetve értékesítés támogatási területen a közép-európai régióban egyaránt.
Romvári a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen szerezte diplomáját, ezt követően négy évig dolgozott a Budapest Bank bankkártya termékfejlesztési osztályán, majd a General Electric nemzetközi vezetőképzőjén vett részt, ezt követően a CIB Bank kockázatkezelési osztályának egyik vezetőjeként tevékenykedett.
Fotó forrása: Mastercard
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Ez nyílt háború: a kormány azonnal megvizsgálja a csomagküldő-szolgálatokat
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint